Burgemeester bezoekt ouders Jeroen Denis

Door de nieuwsredactie ∑ geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 12:21 uur | update: donderdag 23 mei 2013, 13:28 uur

PROVINCIE UTRECHT - Burgemeester Tjapko Poppens van Wijk bij Duurstede heeft woensdagmorgen een bezoek gebracht aan de ouders van de omgekomen Jeroen Denis, de vader van de broertjes Ruben en Julian uit Zeist. Burgemeester Koos Janssen van Zeist belde met de ouders.

"De ouders van de vader hebben drie dierbaren verloren. Hun zoon, die zelfmoord pleegde, en hun twee kleinzoontjes Ruben en Julian, met wie ze zeer close waren en een sterke band hadden. Hun verdriet is heel heftig en heel dubbel", zei Poppens na het bezoek. Hij vertelde dinsdag al in U Vandaag over de situatie in Wijk.

Poppens: "Bij de ouders overheerst onbegrip en ongeloof. Hun betrokkenheid bij hun kleinkinderen is enorm. Wat hun verdriet nog complexer maakt, is dat ze natuurlijk treuren om de zelfgekozen dood van hun zoon en tegelijkertijd part noch deel hebben gehad aan wat hij zeer waarschijnlijk heeft gedaan."

VRIENDEN
De 38-jarige vader woonde in Vleuten, maar groeide op in Wijk bij Duurstede. Daar wonen nog veel familieleden en jeugdvrienden van hem. "Hij kende Cothen, waar hij de jongens in een afwateringsbuis verstopte, ook goed'', aldus Poppens. Volgens de burgemeester heeft de Wijkse gemeenschap veel begrip voor het verdriet van de familie van de vader.

De ouders en een broer en zus nemen binnenkort afscheid van hun zoon en broer. Dat doen zij in zo besloten mogelijke kring, laat de burgemeester weten. Ook de uitvaart van de broertjes heeft binnenkort in besloten kring plaats. Zeist en Wijk bij Duurstede zorgen voor rouwbegeleiding, als daar behoefte aan is.

Denis werd dinsdag 7 mei dood gevonden in het Doornse Gat. Hij had zelfmoord gepleegd. Vervolgens is bijna twee weken massaal gezocht naar zijn twee zoontjes. Die bleken te zijn omgebracht, hoogstwaarschijnlijk door hun vader, en werden gevonden in een sloot in Cothen.

Wilt u reageren op dit bericht? Laat dan uw reactie achter. Heeft u tips voor onze redactie?
Bel dan de tiplijn: 030 - 8 500 500.


verberg de 44 reacties  |  naar nieuwsoverzicht »



Reacties van lezers

Lieve ouders van Jeroen, Misschien laat, maar toch wil ik alsnog even reageren op het grote verlies wat u moet meemaken. Het is niet in woorden uit te drukken wat u moet doormaken. Troost bieden kan ik u niet. Wel kan ik voelen wat u voelt. Ook wij hebben onze zoon verloren, plotseling. Vorig jaar. Hij was pas 28. Wij voelenmde pijn, uw pijn. Ook hebben wij, lang geleden onze kleinzoon verloren, die nooit het levenslicht mocht aanschouwen. Hij stierf tijdens de bevalling. Zo totaal anders als uw ervaring, zulke andere omstandigheden. Niet vergelijkbaar. Uw pijn is vele malen erger. Zo dubbel. Maar ergens is er een stukje in mijn hoofd dat begrijpt, waarom uw zoon tot deze verdrietige daad heeft moeten komen. Radeloos van verdriet was hij. 3 lieve mensenkinderen moet u missen. Wat zou ik graag met u willen praten, gewoon om u te laten weten dat ik er voor u wil zijn. Uw verdriet delen, luisteren maar uw verhalen en een arm om u heen willen slaan. Ik ken u niet maar weet dat ik heel vaak aan u denk. Een lieve warme groet, Sandra
Sandra Wessels uit Wijk bij Duurstede | 14-07-2013 21:46 uur  

Heel veel sterkte voor de ouders van Jeroen en zijn vriendin......deze man moet tot wanhoop gedreven zijn! R.i.p. Jeroen en kids
Marloes uit Driebergen | 26-05-2013 20:54 uur  

Ik wil de vriendin van jeroen met haar 2 kinderen heel veel sterkte wensen, want zij woonden samen met jeroen en deels zijn 2 kinderen. Zij moeten 3 dieraren missen in hun gezin. Verschrikkelijk voor hen.
Samsi uit Utrecht | 25-05-2013 22:04 uur  

men kan geen oordeel vellen over Jeroen of hij dit wel daadwerkelijk heeft gedaan!! Niemand kan dit zo maar even hier neer zetten. Dit is voor de ouders van Jeroen een hele schok om dit te verwerken! Dus lieve mensen heel veel sterkte met dit zo intens verlies van u zoon en klein kinderen. Mijn gedachten zijn bij u allen!! Rest in Peace..
marian van de wouw uit Tilburg | 25-05-2013 12:39 uur  

Heel veel sterkte lieve ouders en oma opa broers en zussen van de klein kinderen en zoon Jeroen. Mogen god jullie bij staan in deze moeilijke tijden!Wat de mensen ook denken en zeggen. ze weten niet waar ze over praten lieve ouders. dat weet alleen God almachtig..
marian van de wouw uit Tilburg | 25-05-2013 11:34 uur  

Allereerst wens ik ALLE naasten enorm veel sterkte met het verwerken van dit afschuwelijke drama en verlies van hun dierbaren. Als dit ooit te verwerken valt. Het is voor beide families en de huidige vriendin van Jeroen een ware nachtmerrie. Een hel die je niemand toewenst. Ik ben het echter volkomen eens met San en Annelies. Hoe kan je in een drama als deze de medeschuld gaan leggen bij de moeder en instanties. Ten eerste baseren jullie deze mening op verhalen uit de media. Ik geloof nl niet dat 1 van jullie er ooit bij is geweest. Niemand weet wat zich achter deze gesloten deuren heeft afgespeeld. Jullie denken het te weten, afgaande op kranten, columnisten etc etc, maar jullie waren er zelf NIET bij. Oordeel dan ook niet! Ten tweede, ook al zou moeder Iris alles verzonnen hebben, haar ex opzettelijk zwart hebben gemaakt en alles heeft gedaan om haar kids bij haar ex weg te houden, geeft je dat dan een vrijbrief om je kinderen op te offeren? Moeten we nu ook massaal voor Marc Dutroux een kaars gaan branden omdat zijn jeugd een ware hel is geweest? Of al die andere (kinder)moordenaars? Hou toch op zeg. Jeroen Denis had een keus. Hij had kunnen gaan genieten van zijn kids in de weekenden dat ze bij hem waren, hij kreeg ze IN VERTROUWEN mee van moeder Iris op 6 mei en ipv een leuke week te maken, dumpt hij zijn kids als oud vuil in een duiker. En dat ligt mede aan zijn ex-vrouw? Moeten scheidende partners nu maar nergens meer voor vechten uit angst voor dit soort drama's? Kom op zeg. Dit was niet te voorkomen! Als je zo voorbereid en met voorbedachten rade te werk gaat en uiteindelijk ook alles in uitvoering brengt, zit er bij jou iets goed fout en was je in een andere situatie ook tot zo'n daad in staat geweest. Vroeg of laat was het toch gebeurd! Voor alle duidelijkheid: mijn mening is gebaseerd op het scenario dat door de politie naar buiten is gebracht. Gezien de feiten, kan je daar wel redelijk van uitgaan. Voor de rest wil ik zeggen: oordeel niet op basis van de beerput die wordt opengetrokken. Daar waren jullie niet bij en kan je dus niet eens over oordelen. Betrek dat er niet bij en denk rationeel. Ik hoop dat beide families snel rust krijgen en dat de media die beerput eens dichtgooit.
Gerda uit Almere | 24-05-2013 00:12 uur  

lieve ouders broer en zus van Jeroen voor jullie moet dit een nachtmerrie zijn hij moet wel heel erg ziek geweest zijn om dit te doen ik wens jullie heel veel kracht toe de komende tijd
hendrika uit Gramsbergen | 23-05-2013 20:19 uur  

Lees net dat er in de nacht van 6 op 7 een auto gesignaleerd is bij de vindplaats van de broertjes. Bijzonder dat de auto twee keer verschijnt en beide keren precies 12 min. blijft staan. Precies na 15 min. tussen de eerste keer en de tweede keer verschijnt de auto. Volgens mij kan je moeilijk een kind in een duiker zekeren en tussen door jezelf drogen en geen sporen in je auto achterlaten. Ook vreemd dat deze beelden opgenomen zijn door een particulier. Wat deed die particulier daar midden in de nacht? Het is een zeer afgelegen gebied. Ik blijf het allemaal een heel raar verhaal vinden. Zeker nu deze info op politie.nl vrijgegeven is.
? uit Doorn | 23-05-2013 18:25 uur  

We zullen nooit weten wat er precies is gebeurd , willen we dat eigenlijk wel? Ik niet, heb intens meegeleefd, juist ook met de ouders van Jeroen en wens alle betrokkenen veel sterkte. Laat dit drama een les zijn voor mensen die gaan scheiden.
youp uit Veenendaal | 23-05-2013 18:18 uur  

het is heel erg en triest dat dit gebeurd is. voor de ouders en broer en zus van jeroen is het erg . maar dat neemt niet weg dat hij zijn zoons en hun kleinzoons heeft vermoord zo is het en niet anders.deze man verdiend geen kaarsje. hij gunde zijn ex de kinderen niet ook al ben je zover heen dan nog laat je kinderen met rust sla dan alleen de hand aan je zelf .maar nee hoor de kinderen moesten ook dood .heel erg triest is dit de kinderen zijn hier het slachoffer van en niet hij .sorry voor de mensen die hier anders over denken maar hij krijgt van mij geen kaarsje .de ouders en de rest van de fam wens ik heel veel sterkte .annelies uit zeist
annelies uit Zeist | 23-05-2013 13:03 uur  

@M. uit Lombok: Ik ben het helemaal met u/jou eens. Hadden mijn woorden kunnen zijn. En bij deze wil ik de familie van Jeroen ook veel sterkte toewensen met het verwerken van uw verschrikkelijke verlies.
Esther uit Wilnis | 23-05-2013 12:32 uur  

@ San En voor de moeder wel kaarsjes branden zeker? Het is en blijft verschrikkelijk wat er is gebeurd, daar is geen twijfel over mogelijk. Maar we moeten hier niet vergeten dat BEIDE ouders zich niet volwassen en verantwoordelijk hebben gedragen. Door hun persoonlijke ruzie's over inboedel, opvoeding ect. zijn deze kinderen op verschrikkelijke jonge leeftijd overleden. Zij hadden hun eigen ego en trots opzij moeten zetten voor de kinderen. Dit hebben zij BEIDE niet gedaan. De kinderen zijn aan hun eind gekomen door de trots van hun papa en mama. Verschrikkelijk, die kinderen hebben niks en niemand kwaad gedaan, maar moesten de prijs van hun ouders betalen. Rust zacht lieve Ruben en Julian. Dat de hemel maar een mooie liefdevolle plaats mag zijn voor jullie. <3
M. uit Lombok | 23-05-2013 09:45 uur  

Met alle respect voor de empathische reacties van iedereen op deze dramatische gebeurtenis, maar wil alle reactie gelezen te hebben iets recht zetten. Ik wil hierbij een lans breken voor de 1e vinder en het echtpaar dat er toevallig langs kwam en gezamenlijk de gruwelijke vondst hebben gedaan, en ook de eerst ter plaatse gekomen politie mensen, voor hen moet het net als de familie OOK een traumatische ervaring geweest zijn, ik wens hun hierbij dan ook kracht en sterkte toe, net als de familie van de kinderen bij het verwerken van deze gruwelijke vondst en hoop dat zij niet vergeten worden en het aan nazorg zal ontberen.
muntje` uit Nieuwegein | 23-05-2013 01:07 uur  

Ook via deze weg wil ik de ouders, broer en zus van Jeroen heel veel sterkte wensen met dit vreselijke verlies, U bent ook steeds in onze gedachten geweest.
Geertrui uit Utrecht | 22-05-2013 23:56 uur  

laten we ook deze famillies niet vergeten. met name de ouders,en de verdere naasten van Jeroen Denis. wat een enorm tragische gebeurtenis. dit kan echt niemand begrijpen bij dit soort gebeurtenissen kent men alleen verliezers. ik wens eenieder,die deze man,en kinderen gekend hebbenheel veel kracht en sterkte,in deze voor hen zo n moeilijke tijd.
henk uit Rijssen | 22-05-2013 22:56 uur  

Het spijt me zeer, maar ik vind sommige reacties persoonlijk nogal vreemd... 3 kaarsjes branden?? rust zacht jeroen??, ze zijn nu voor altijd bij elkaar??? Dat gaat er bij mij echt niet in! Ja het is heel erg voor de ouders/familie van jeroen, zij hebben hier absoluut niet om gevraagd! Maar wat hij heeft gedaan valt niet goed te praten, of er nou iets bij hem is geknapt of niet. Hij heeft iets vreselijks gedaan, dat was ZIJN keuze waar nu moeder iris en haar familie, maar ook zijn eigen familie mee moeten leven. ZIJN achterlijke keuze. Zijn haat voor zn ex was blijkbaar groter als zijn liefde voor zn eigen kinderen. Hij gunde ze zelfs geen fatsoenlijke uitvaart. Nee hij verstopte ze liever om de moeder zoveel mogelijk pijn te doen. En daar willen mensen een kaarsje voor branden? Voor zo'n "vader" ? NEE, kaarsjes moeten we branden voor de kinderen!!
san uit Woudenberg | 22-05-2013 22:53 uur  

ook de ouders,broer en zus van jeroen wens ik heel veel sterkte met dit verlies
anneke uit Utrecht | 22-05-2013 20:59 uur  

Je kunt je medeleven met deze familie tonen op de condoleance-pagina van Jeroen Denis.
Fleur uit Leusden | 22-05-2013 20:26 uur  

Ook deze mensen maken vreselijke tijden door het zijn ook hun zoon /broer kleinkinderen /en neefjes ze hebben net zoveel verdriet in het grote verlies als de andere familie van de kindjes .Daarom wil ik deze mensen heel veel sterkte en kracht toe wensen om dit ooit te kunnen verwerken .Stertke !
Diny uit | 22-05-2013 19:57 uur  

Waarom kunnen in geen condoleance teken in Vleuten/wijkbijduurstede? Hebben de ouders van jeroen net zo recht op.
Yvonne uit Bilthoven | 22-05-2013 19:52 uur  

@ Monica (en allen) Ik had dit gelezen op een nieuws site, toen ik dit mijn man wilde laten lezen was het bericht geupdate en stond er nadrukkelijk bij dat de ouders van Jeroen WEL welkom waren. Bij deze neem ik dus mijn woorden terug. Erg fijn dat zij wel ook die kans krijgen afscheid te mogen nemen van hun kleinzoons. (zoals het ook zou moeten)
s. uit Utrecht | 22-05-2013 19:32 uur  

Al die tijd heb ik aan deze mensen gedacht...meer dan wat dan ook...wat een verdriet en leed moeten deze mensen doorstaan. 3 Van je allerliefsten weg...wat een immens verdriet. Ook voor hen wordt een kaarsje gebrand.
Trees uit Nieuwegein | 22-05-2013 18:10 uur  

Ik wil u condoleren met het verlies van uw dierbare, het is te verschrikkelijk voor woorden, wat er gebeurd is. Ik wens u Gods Zegen toe, en de kracht om hier doorheen te komen.
Ellen Schreyer uit Utrecht | 22-05-2013 17:53 uur  

Lieve Ouders en broer en zus van Jeroen. Hoe moeten jullie dit verschrikkelijke verlies verwerken van uw zoon en kleinkinderen van jullie neefjes en broer. Wat is er in Jeroen gevaren dat hij tot deze daad is gekomen. Dit heeft hij vast niet zelf gewild. Is hij zo door de omstandigheden getart dat hij zichzelf heeft verloren? Ik brand zondag drie kaarsjes. Ze zijn nu bij elkaar. Voor eeuwig. Rust zacht pappa en zoons. Ik hoop dat ouders die in scheiding liggen het belang voor de kinderen voorop stellen en zich realiseren dat het kind van beiden is en recht hebben op beide ouders. Vecht een scheiding niet over de hoofden van de kinderen uit.
Margriet uit Utrecht | 22-05-2013 17:44 uur  

Fijn dat de Burgemeester (dus de Overheid) sympathie en meeleven betuigt inzake de ouders van Jeroen Denis. Ook de Overheid heeft sociale eigenschappen !!!. Ook van mijn kant: Familie Denis: OOK AL GAAT U THANS DOOR EEN DAL VAN DIEPE DUISTERNIS: AAN HET EINDE GAAT U HEEL LANGZAAM WEER LICHTE ZIEN. VEEL STERKTE TOEGEWENST !. Nico van Harten uit Utrecht.
Nico van Harten. uit Utrecht.. | 22-05-2013 17:26 uur  

Beste ouders van Jeroen, opa en oma van Ruben en Julian. Heel Nederland heeft een oordeel, heel Nederland leeft mee met moeder Iris, heel Nederland vergeet jullie. Als jullie niet welkom zijn om afscheid te nemen van die knullen zegt dat heel veel over "de andere kant" dan is "de strijd" dus nog steeds niet klaar. DAT.... Vind IK misschien nog wel erger. Ik wens jullie heel veel kracht om dit zware verdriet en verlies te verwerken. Moge jullie drie dierbare mannen voor altijd rusten in vrede met elkaar, ze zijn in iedergeval nu samen. Sterkte
Een mama uit Zuid Holland | 22-05-2013 16:42 uur  

@s. uit Utrecht waar staat dat opa en oma niet welkom zijn bij de uitvaart van hun kleinzoons?
Monica uit Utrecht | 22-05-2013 16:07 uur  

Ik mag hopen dat de burgevader van Wijk al eerder bij de familie van Jeroen en zijn vriendin is langs geweest!! In ieder geval wel goed dat deze mensen nu in ieder geval ook aandacht krijgen. Zij zijn ook onvrijwillig 'slachtoffer' in deze vervelende toestand. Zij hebben drie close mensen verloren en hebben heel veel vragen die wellicht altijd onbeantwoord blijven. Hopelkijk is de familie van vader welkom op de afscheidsdienst van Ruben en Julian. Je weet maar nooit. Ik wens de vriendin van Jeroen en de broer en zus en ouders van hem alle kracht toe!
Floortje uit Antwerpen | 22-05-2013 16:03 uur  

Wat fijn dat deze mensen niet ""vergeten"" worden. Ook zij maken een tragedie door en worden gelukkig niet veroordeeld door de media of andere mensen. Het is nogal wat om te horen dat je zoon/broer omgekomen is door zelfdoding en dat je bijna 2 weken later ook nog moet horen dat je kleinkinderen/neefjes dood zijn gevonden. Waarschijnlijk omgebracht door hun vader. Ik hoop dat deze mensen, net als de andere kant van de familie, de hulp krijgen en blijven krijgen die ze nodig hebben. Ontzettend veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.
Elsa uit Utrecht | 22-05-2013 15:28 uur  

Ouders jeroen Opa oma Ruben julian heel veel sterkte met het dubbelen verlies van jullie zoon en klein kinderen ook jullie hebben het moeilijk in de deze tyd jullie valt zeker niets te verwijten fijn dat ze ook bij jullie stil staan en niet alleen maar bij moeder iris en haar famillie heel veel sterkte de komen de tyd er zijn ook mooie momenten in hun leven geweest geloof dat maar gr
pareltj uit Limburg | 22-05-2013 15:23 uur  

Heel jammer,.. Deze hele situatie is natuurlijk onmenselijk voor iedereen die van deze jongens hield. In het speciaal de familie van de jongens, familie van zowel papa's als mama's kant. Geen van beide partijen zijn beter of slechter. Ik geloof dat alle opa's/oma's ooms/tantes van deze jongens hielden. Ik vind het enkel respectloos t.o deze jongens dat de familie van vaders kant niet welkom is om afscheid te nemen. Het maakt niet uit of het contact goed was of niet, het zijn en BLIJVEN de opa/oma oom en tante van Ruben en Julian. Dat is wat telt bij een afscheid!! Rust zacht lieve engeltjes. En een hoop kracht voor ALLE familie!!
s. uit Utrecht | 22-05-2013 15:21 uur  

vanaf dinsdag 7 mei heb ik elke avond een kaarsje aangstoken voor de ouders en familie van jeroen. Wat moeten jullie het zwaar hebben, veel mensen denken ook juist aan jullie, wees daarvan overtuigd. Vanaf zondagavond 19 mei staan er 3 kaarsjes bijelkaar. Heel veel kracht toegewenst, een grote groep lieve vrienden staan om jullie heen.
e uit L | 22-05-2013 15:06 uur  

Fijn dat hier ook aandacht wordt besteed aan de familie van Jeroen. Ook zij zijn zeer zwaar getroffen door al het leed. Heel veel sterkte en kracht toegewenst aan de familie en vriendin van Jeroen.
G uit Vleuten | 22-05-2013 14:57 uur  

Ouders broer en zus van Jeroen Denis' Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie zoon broer kleinkinderen en neefjes wat is dit zwaar!
Nathalie uit Wijkbijduurstede | 22-05-2013 14:57 uur  

INDERDAAD!!, Iris heeft het moeilijk, maar de ouders van Jeroen mogen en kunnen wij zeker niet vergeten in dit geval, die zullen ook het nodige moeten meemaken, wat hebben zij het ook moeilijk moeten hebben na de zelfgekozen dood van hun zoon, en wat hebben ook zij in spanning moeten leven afgelopen 2 weken tijdens de zoektocht naar hun kleinkindjes, en ook zij hebben nu een hoop verdriet na de vondst van de lijkjes... Ik wens jullie daarom ook veel sterkte toe in deze ook voor jullie moeilijke tijd, dit hadden jullie liever ook anders gewild, voor jullie is dit ook een klap in het gezicht....
een mama uit Utrecht | 22-05-2013 14:57 uur  

Ik denk ook aan de familie van de van Jeroen. Heel veel sterkte gewenst,jullie hebben dit ook niet gewild.
Ik uit Ans | 22-05-2013 14:47 uur  

Ik denk ook aan de familie van de van Jeroen. Heel veel sterkte gewenst,jullie hebben dit ook niet gewild.
Ik uit Ans | 22-05-2013 14:46 uur  

Natuurlijk , ik verwacht ook niet anders dan dat er begrip is voor de ouders verdere familie en vriendin van Jeroen Denis. Het is verschrikkelijk voor bťide families. Ik heb met een ieder, die hier zo een verschrikkelijk verlies lijdt diep medelijden, respect en mededogen. Als moeder van volwassen kinderen en kleinkinderen kan ik me zelfs geen voorstelling maken van wat de beide families moeten aanvaarden, en verwerken. Ik hoop dat beide families de rust en het respect van een ieder krijgen om al dit verdriet en ongeloof in hun leven mee te nemen. Het leven zal voor allen nooit meer hetzelfde zijn.
Riet uit Woudenberg | 22-05-2013 14:44 uur  

Fij dat er ook aandacht besteed wordt aan deze mensen. Deze zaak kent alleen maar verliezers. Zelfs de vader was een verliezer
Joke Visscher uit Utrecht | 22-05-2013 14:21 uur  

Lieve Moeder Vader van Jeroen & Oma en Opa van Ruben en Julian, ik wil jullie heel veel sterkte wensen in het verlies zowel van jullie Zoon Jeroen Als jullie kleinkinderen Ruben en julian, je hoord veel over moeder,maar niets over vader jeroen, Het is niet jullie schuld iedereen heeft zijn verantwoodelijkheid, na deze vele negatieve verhalen over vader is dit ook nog een nare ervaring voor jullie jullie hebben al 3 mannekes moeten verliezen, dit verhaal heeft 2 kanten en niet 1 kant,jullie zoon zal een knak ergens van hebben gehad wat misschien ook vreselijk is geweest en heeft daar waarschijnlijk niet over kunnen praten. maar meestal zijn er 2 kanten aan verbonden, ik voor oordeel niet en veroordeel niet dat kan niet lieve ouders Fam Van Jeroen ik wens jullie heel veel sterkte toe in het verlies van de 3 mannekes hoop dat al die negatievie tijd eens verdwijnd voor jullie gecondoleerd R.I.P voor Jeroen Julian En Ruben laat ze in vrede rusten
arinda uit Zutphen | 22-05-2013 13:53 uur  

Ik wil de familie van Jeroen heel veel sterkte wensen in deze zeer moeilijke tijd. Het verlies van hun zoon, broer, kleinkinderen en neefjes moet ondragelijk zijn. Tevens al de negatieve verhalen over hun zoon te moeten horen en lezen zal ook zeker niet makkelijk zijn. Ieder verhaal heeft 2 kanten, helaas wordt alleen het verhaal van de moeder gehoord. Hiermee keur ik niet goed wat Jeroen heeft gedaan maar WAT heeft hem hier toe gedreven. Dat is bij mij de grote vraag.
Jeannette uit Wijk bij Duurstede | 22-05-2013 13:33 uur  

lieve ouders opa en oma broer en zus Ik wens jullie nu en de komende tijd heel veel sterkte en warmte toe voor dit grote verlies van jullie 3 mooie mannen Weet dat ik heel veel aan jullie denk en met mijn gedachten bij bij jullie ben heel veel sterkte toegewenst
greet uit Wijk bij duurstede | 22-05-2013 13:23 uur  

Een ouder is niet verantwoordlijk voor de daden van hun volwassen kind. Het breekt mijn hart evengoed als ik aan de ouders van Jeroen denk als wanneer ik aan de moeder van de knulletjes denk. Wat een verdriet en verslagenheid. Via deze weg wil ik dan ook graag de ouders van Jeroen heel veel kracht wensen om door deze helse periode te kunnen komen. U valt niks te verwijten!
Kim uit HIA | 22-05-2013 13:23 uur  

vind het verschrikkelijk voor deze mensen hoe moeten ze ooit deze klap te boven komen wat een ellende maar..iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is hoop dat jullie ooit de kracht vinden om met dit vreselijke verlies om te gaan