Nog veel klachten over kabelbedrijf Ziggo

UTRECHT - De ellende bij kabelbedrijf Ziggo is nog niet voorbij. Een half jaar na de fusie van Casema, Athome en Multikabel gaat het niet bepaald vlekkeloos met het nieuwe bedrijf.
Afgelopen zomer beloofde Ziggo dat het beter zou gaan, maar dat is niet gelukt. Vooral uit onze regio komen nog steeds dagelijks tientallen klachten binnen van mensen die niet kunnen internetten en bellen. Ook is de helpdesk vaak slecht bereikbaar.
Volgens Ziggo is er vorige week een grote storing geweest, waarvan zo'n vierhonderdduizend gebruikers last hadden. Gradus Vos van het kabelbedrijf: "We werken bikkelhard en zoeken naar oplossingen. Wat we gezien hebben is dat de problemen die we vier maanden geleden hebben aangepakt, minder zijn geworden, terwijl aan de andere kant nieuwe problemen boven water zijn."
Bekijk hieronder de U Vandaag-reportage.

Nog veel klachten over kabelbedrijf Ziggo

Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail.