Instellingen

Amersfoortse keukenbrand veroorzaakt rookschade

© ANP
AMERSFOORT - In de keuken van een flatwoning aan de Ganskuijl in Amersfoort heeft maandagochtend brand gewoed.
De brandweer rukte om negen uur uit naar de woning, waar een wasdroger vlam had gevat. De bewoner was op het moment dat er brand uit brak niet in de woning, maar werd gealarmeerd door het geblaf van haar honden.
Uiteindelijk bleef de schade beperkt tot rook- en roetschade en een wasdroger die totall-loss is.

Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail.