Instellingen

Buren ontdekken brand

UTRECHT - In een woning aan de Stanleylaan in Utrecht heeft zaterdagmorgen korte tijd brand gewoed.
Bewoners van het naastgelegen huis merkten dat er rook bij de buren vandaan kwam en waarschuwden de bewoonster.
De brandweer kwam erbij en constateerde dat er brand was tussen het plafond en het dak. Het vuur kon snel worden geblust.
Niemand raakte gewond en de bewoners zijn weer thuis.
Waarschijnlijk is kortsluiting oorzaak van de brand.

Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail.