Woerdens restaurant ontruimd vanwege brandend zeeppompje

WOERDEN - In Woerden is dinsdagavond een Italiaans restaurant ontruimd vanwege een brandje op het herentoilet. Een zeeppompje op de wastafel vatte vlam door een kaars die ernaast stond.
De gasten en het personeel merkten het brandje op, omdat er rook uit het toilet kwam. Ze waarschuwden vervolgens de brandweer. De tien tot twintig gasten hadden ondertussen hun diner al abrupt afgebroken en werden naar buiten geleid.
Het vuur was volgens de gealarmeerde brandweer snel onder controle en er was dan ook vooral sprake van rookoverlast. Bij de brand raakte niemand gewond.

Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail.