Huis onbewoonbaar na brand in Baarn

BAARN - Bij de brand, vanochtend in een woning aan de Balistraat in Baarn, is niemand gewond geraakt. De bovenverdieping van het huis raakte wel zwaar beschadigd.
De brand is waarschijnlijk ontstaan nadat er vuurwerk was ontploft. Buren zeggen knallen gehoord te hebben.
Op dat moment was een van de twee bewoners thuis, maar die kon op tijd in z'n pyama naar buiten rennen. Het huis is voorlopig onbewoonbaar.

Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail.