RTV Utrecht RTV Utrecht RTV Utrecht RTV Utrecht

- advertentie -
- advertentie -

Fatale brand Rhenens zorgcentrum door brandende sigaret

1/2
RHENEN -

De fatale brand in een verzorgingstehuis in Rhenen is ontstaan door een brandende sigaret. Volgens de politie is een 88-jarige bewoner zondag mogelijk onwel geworden, toen hij aan het roken was. De sigaret veroorzaakte vervolgens een fikse brand, waarbij de hoogbejaarde man om het leven kwam.

De brand woedde in een gebouw naast zorgcomplex De Tollekamp. Vier zorgappartementen zijn daarbij getroffen. Nu de schade is opgemaakt, blijkt dat twee daarvan voorlopig onbewoonbaar zijn. De Rhenense Woningstichting sprak maandagochtend de bewoners bij over de gebeurtenissen van zondag.

De senioren in het complex wonen zelfstandig en kopen zorg in bij Vitras.



Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail naar nieuws@rtvutrecht.nl.



Lees ook




Nieuwsoverzicht

- advertentie -


- advertentie -
- advertentie -
- advertentie -