Tour-merchandise komt uit Woerden

WOERDEN/UTRECHT - De merchandise rond de Utrechtse tourstart wordt dichtbij geproduceerd. InterImage in Woerden heeft vijftien andere bedrijven afgetroefd en mag onder meer bidons, mokken, petjes en de bekende nijntje-mascottes op de markt brengen.
De spullen zijn sinds twee weken te koop. De eerste klanten in Nederland en België hebben inmiddels hun bestelling ontvangen. Volgens InterImage is die vroege belangstelling verrassend.
Directeur Miklòs Markovits is trots dat hij het project in de wacht heeft weten te slepen. "Het is bij ons in de achtertuin, dus daarom waren we erop gebrand. Dit is het mooiste dat je kunt hebben, dat we zo'n groot evenement op een afstand van twintig kilometer mee mogen helpen organiseren.
Het tourlogo heeft in Woerden wel voor gefronste wenkbrouwen gezorgd. "Normaal gesproken heeft een logo twee of drie kleuren. Nu komt er een logo naar voren met een aantal kleuren dat kan oplopen tot 21. Dat maakt het niet de makkelijkste opdracht, maar zo'n uitdaging vinden we alleen maar mooi."

Tour-merchandise komt uit Woerden

Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail.