Brand restaurant Auguste blijkt drooggekookte pan

© Michiel van Beers
MAARSSEN - De brandweer is vannacht met drie wagens uitgerukt naar restaurant Auguste in Maarssen.
De eigenaar kreeg een melding van brand en keek via de telefoon naar de camerabeelden. Hij kon echter niets ontdekken. Hij schakelde de brandweer in en die ontdekte al snel dat er geen brand was. Wel stond er een vergeten pan droog te koken en was er veel rook in de zaak. De brandweer heeft het restaurant geventileerd.
Auguste kan gewoon open, zegt een medewerker. Er is alleen lichte rookschade.

Brand restaurant blijkt drooggekookte pan

Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail.