Gezellig avondje bij de open haard mislukt

BUNSCHOTEN-SPAKENBURG - De brandweer heeft zondagavond moeten uitrukken voor een schoorsteebrand in Bunschoten.
Bewoners van een huis aan de Groeneweg staken na een jaar weer eens de open haard aan, met nat hout. Binnen de kortste keren stond de woning vol rook.
Voorbijgangers zagen rook bij de voordeur en belden 112. De brandweer was er snel bij en veegde de schoorsteen.
De bewoners hebben een stookverbod gekregen.

Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail.