Autobedrijf Bunnik 'verliest' verkiezing slechtste slogan

BUNNIK - De slogan 'Rara wie Bunnik?' van autodealer Nefkens is niet verkozen tot slechtste slogan van 2015. Die eer ging naar 'Iedere paal gaat er in' van een heibedrijf uit Oosterblokker (Noord-Holland).
'Rara wie Bunnik?' kreeg via een internetpoll slechts 3,85 procent van de stemmen. Daarmee werd Nefkens tiende van de tien genomineerden.
Een eierhandel uit Putten werd tweede met de slogan 'Regelrecht van kippekont naar mensenmond'. Een beautysalon uit Landsmeer won brons met 'Wilt u ook een kale poes?'.
"Het heeft vaak te maken met rijm of slechte woordgrappen", vertelde de organisatie gisteren aan Radio M. "Maar het heeft natuurlijk ook gewoon met smaak te maken."
Bedrijven zijn niet rouwig als ze worden genomineerd vanwege een slechte slogan. "Vreemd genoeg vinden ze het over het algemeen heel fijn. Het betekent ook gewoon publiciteit."

Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail.