Baarnse buren bellen brandweer voor balkonbrand

BAARN - Een alerte buurtbewoner in Baarn heeft voorkomen dat een balkonbrandje in zijn dorp is uitgegroeid tot een woningbrand. Een flatbewoner van de Gerard Doulaan belde namelijk de brandweer toen die het brandje op de Anthony van Dijklaan ontdekte.
Toen de brandweer ter plaatse was bleek er wat onder een stoel op het balkon in brand te staan. De deur stond open en er was niemand thuis. Het vuur was snel onder controle, maar de woning moest vanwege de rook nog wel geventileerd worden.
Er wordt nu onderzocht hoe de brand is ontstaan.

Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail.