Slechtste Sloganverkiezing: 'Zit je haircut?'
UTRECHT - Tien Nederlandse ondernemers strijden om een dubieuze eer: de Slechtste slogan van 2016.
Twee Utrechtse bedrijven zitten bij de genomineerden. Het zijn bouwwinkel Van Straalen, met de slogan 'Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat', en kapsalon Local Heroes aan het Vredenburg met de leus 'Zit je haircut?'.
Een tienkoppige jury selecteerde de tien uit meer dan 200 slogans die de site slechteslogans.nl dit jaar ontving. De site publiceert dagelijks een slechte slogan en organiseert de verkiezing al voor de vijfde keer.
Dit zijn de 10 genomineerden:
'Aad Kentie. Wie kentie niet?!' (Aad Kentie, koffie- en snackcorner, Rotterdam, Zuid-Holland)
'Aad Kentie. Wie kentie niet?!' (Aad Kentie, koffie- en snackcorner, Rotterdam, Zuid-Holland)
'Food to Thai for!' (Thai from Sky, Thais restaurant, Amstelveen, Noord-Holland)
'Linger Onroerendgoed Makelt het voor elkaar!' (Linger Onroerendgoed, makelaar, Amsterdam, Noord-Holland)
'Tiet voor een goede BH' (Hullegie, lingeriewinkel, Epe, Gelderland)
'We're full of crêpe!' (Creppies, mobiele foodtruck, Vlaardingen, Zuid-Holland)
'Wie niet horren wil moet maar voelen' (Horrenpartners, hordeuren en -ramen, Lonneker, Overijssel)
'Wij spelen open taart' (Strik Patisserie, Nijmegen, Gelderland)
'Your shit is my food!' (L.P. Reith, loodgietersbedrijf, Den Haag, Zuid-Holland)
'Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat' (Th. Van Straalen, bouwmaterialen, Utrecht)
'Zit je haircut' (Local Heroes, hairsalon en barber, Utrecht)
Stemmen kan nog tot en met maandag.
Don Schreuder (eigenaar Local Heroes) over de nominaties
Zit je hair cut?