Boosheid over kerstbestellingen Albert Heijn: "Bijna empty Christmas"

PROVINCIE UTRECHT - Supermarktketen Albert Heijn heeft zich de woede van een groot aantal klanten op de hals gehaald. De bestelling die zij via internet voor kerst deden bleek namelijk niet volledig geleverd te kunnen worden.
Klanten werden vandaag of gisteren per mail geïnformeerd over het ontbreken van bestelde producten van hun lijst. "De lijst heb ik al twee weken af!", schrijft een Twitteraar. "En nu moet ik dus nog in allerijl naar een supermarkt?"
Zowel op Twitter als Facebook stromen de klachten binnen. "Het blijkt dat meer dan tien producten die ik had besteld niet leverbaar zijn", reageert een klant. "Alsnog naar de supermarkt. Appie Christmas? Empty Christmas als ik niet had opgelet..."
Albert Heijn erkent de problemen. Een medewerker van de webcare-afdeling laat weten dat er logistieke problemen zijn. Ook zijn een aantal producten afgekeurd door de leverancier. "We vinden het heel vervelend dat we de bestelling niet helemaal compleet kunnen leveren."
Het was vandaag extra druk in de supermarkt vanwege de kerstdagen.

Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail.