RTV Utrecht RTV Utrecht RTV Utrecht RTV Utrecht

Bewoners Rhenen ademen rook in bij scooterbrand

RHENEN - Bewoners van een appartementencomplex aan de Dokter Wallerstraat in Rhenen zijn vannacht opgeschrikt door een brand.

Bij het gebouw stond een scooter in brand. Het vuur was snel geblust, maar er kwam veel rook vrij. Het trappenhuis van het complex kwam vol met rook te staan en vier bewoners ademden de rook in. Zij zijn gecontroleerd door het ambulancepersoneel en hoefden niet mee naar het ziekenhuis.

De brandweer heeft het trappenhuis geventileerd om alle rook weg te krijgen. De oorzaak van de brand is niet bekend. Ook is nog onduidelijk hoe groot de schade is.


Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail naar nieuws@rtvutrecht.nl.






Nieuwsoverzicht