Marijke Helwegen 'wint' prijs voor irritantste BN'er in reclame

© Screenshot videoclip 'Kerstmis is een Droom'
BAARN - Marijke Helwegen heeft de Loden Leeuw voor meest irritante BN'er in een reclamespotje gewonnen. Dat werd maandag bekendgemaakt in de uitzending van Radar.
De 70-jarige Baarnse prijst een anti-inbraakdeurstrip van het bedrijf SecuStrip aan. "Ik was altijd dóóóódsbang voor inbrekers, zelfs met Sjors voor de deur", zegt ze in het beruchte spotje.
Kijkers konden haar boodschap niet echt waarderen; maar liefst 45 procent van hen koos voor het spotje met Marijke. Ze bleef daarmee Sjaak 'Koning Toto' Swart (29 procent) en Paul Haenen (26 procent) met zijn spotje voor Pricewise voor.
Dit is de 'irritante' reclame:

Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail.