Instellingen

Asbest vrij door brand in dansschool

DE BILT - Bij de brand, begin deze week, in de bibliotheek en de dansschool in De Bilt is asbest vrijgekomen.
Bij opruimwerkzaamheden is gebleken dat er hechtgebonden asbest in het dak zat. Door de brand zijn scherven daarvan op het fietspad en in het plantsoen terecht gekomen. Er is geen gevaar voor de gezondheid, maar het afval wordt wel door een gespecialiseerd bedrijf verwijderd.
Vrijdagnacht was het opnieuw raak in De Bilt; op de Holle Bilt gingen een schuur en twee auto's in vlammen op. Op dit moment doet de technische recherche onderzoek naar de oorzaak en een eventueel verband.

Heb je een tip of opmerking? Stuur ons je nieuws of foto via WhatsApp of mail.