Doornse chalet onbewoonbaar na uitslaande brand

© Ingezonden foto
DOORN - De brandweer is in Doorn in actie gekomen bij vakantiepark het Grote Bos. In een chalet was gisteravond brand uitgebroken.
De bewoner van het vakantiehuisje hoorde geknetter in de meterkast en heeft geprobeerd om het vuur zelf te blussen maar het vuur sloeg razendsnel om zich heen.
Toen de brandweer arriveerde sloegen de vlammen al uit de ramen, laat een woordvoerder weten. Het chalet is helemaal uitgebrand. Er is niemand gewond geraakt.